Skip to content
Linkedin Facebook

Tlf: +45 30 70 90 32

  • Ledige stillinger
  • Blog
  • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
  • RekrutteringExpand
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • PersonanalyseExpand
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidaterExpand
    • Bliv en del af vores database
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
    • Ledige stillinger
    • Jobagent
  • ReferencerExpand
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om osExpand
    • Hvem er vi?
    • Værdier og mission
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
Besat

Sacomed A/S søger en alsidig bogholder og indkøbsansvarlig

12. august 202215. september 2022

Ønsker du en spændende og varierende stilling hos en Gazelle virksomhed indenfor sundhedsbranchen? Så har Sacomed A/S muligvis jobbet til dig, da vi pt. søger en skarp og alsidig bogholder som også vil have ansvaret for indkøb, HR m.v.

Jobbet

Stillingen spænder bredt og indeholder bogholderi fra A-Z. med bl.a. kreditor-, debitor- og finansbogholderi, løn, moms, kreditkort afregninger (ca. 60 % af tiden). Derudover er du ansvarlig for indkøb og hjemtagelse af produkter fra vores forskellige leverandører.

Du opdaterer diverse statistikker, udarbejder månedsrapport til ledelsen og bestyrelsen, laver IC afregninger og koordinerer og kontrollerer bogholderiet i vores svenske datterselskab i samarbejde med vores svenske bogholder (konsulent).

Udover din egen funktion er du backup for din nærmeste kollega i administrationen, som dagligt tager sig af ordrehåndtering, kundesupport samt interne opgaver, men som naturligvis også skal holde fri en gang imellem uden, at driften forstyrres.

I stillingen vil du få en bred kontaktflade til både med kollegaer, leverandører, kunder m.fl. Du besidder en central rolle på kontoret i Brøndby stillingen vil du få en bred kontaktflade til både med kollegaer, leverandører, kunder m.fl. Du besidder en central rolle på kontoret i Brøndby.

Profilen

  • Du har en bred bogholderimæssig erfaring gerne fra en handelsvirksomhed med internationalt salg, og du har tidligere erfaring med at afslutte og overlevere årsregnskab til revisionen
  • Du har en vindende personlighed og en positiv tilgang til livet generelt
  • Du er struktureret, omgængelig, er god til at arbejde selvstændigt og følger opgaverne til dørs
  • Det ligger naturligt for dig at prioritere og planlægge dine opgaver og rummer overskuddet til at omprioritere, hvis noget pludseligt haster
  • Du er nysgerrig og god til at tilegne dig ny viden samt evner altid at kommunikere på en ærlig, konstruktiv og positiv måde
  • Du er en erfaren bruger af Microsoft 365 (primært word & excel) samt e-conomic og Danløn

Vi tilbyder

En spændende og udfordrende hverdag i en økonomisk stærk og veletableret virksomhed, som stadig emmer af nytænkning, innovation og et stærkt personligt bidrag. Hos os får du:

  • Fuldtidsansættelse i en Gazelle virksomhed med ambitioner om fortsat vækst. Vi ønsker at være en ledende distributør af medicinsk udstyr i Skandinavien og er godt på vej.
  • Et spændende, selvstændigt og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder.
  • At blive en del af et velfungerende team med gode kollegaer, humor og en uformel omgangstone
  • En lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.
  • Et ajourført og snorlige bogholderi, hvor tallene stemmer og der er orden i sagerne
  • Du får et spændende, udfordrende og ansvarsfuldt job med mulighed for selv at påvirke din arbejdsdag. Vi har et udviklingsorienteret og engageret arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone.

Om Sacomed

Sacomed A/S er en dansk virksomhed etableret i 2009. Vi er distributør af medicinske produkter fra anerkendte leverandører til hospitaler i Skandinavien. I 2018, 2020 og 2021 blev Sacomed A/S kåret som Gazellevirksomhed af Børsen.

Som distributør er vi specialiserede inden for primært kolorektal kirurgi og urologi. Vi bestræber os på at levere innovativt udstyr af højeste kvalitet med fokus på service, uddannelse og fleksibilitet. Vi prioriterer den personlige kontakt og hjælpes alle ad med at være der for vores kunder.

Vores kerneværdier er: Faglighed, Ærlighed og Respekt.

hald hr consluting logo

Interesseret?

ACTIO Consulting står for rekrutteringen. Synes du, at ovennævnte udfordringer og muligheder passer til dig, så upload din motiverede ansøgning samt CV via ansøgningsknappen.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur på LB@actio-consulting.dk eller på telefon +4524888597.

Din ansøgning vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt, og samtaler afholdes løbende. Vi ansætter, når den rette kandidat er fundet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Søg stillingen

Sacomed A/S
Midtager 29
2605 Brøndby
http://www.sacomed.com

Sacomed er en dansk virksomhed etableret i 2009 med eget datterselskab, Sacomed AB, i Sverige. Vi er distributør af medicinske produkter til hospitaler i Skandinavien. Som distributør er vi specialiserede inden for kolorektal kirurgi, urologi og urogynækologi, men tilbyder også produkter inden for andre specialer. Vi bestræber os på at levere innovativt udstyr af højeste kvalitet med et stærkt fokus på service, uddannelse og fleksibilitet. Vi prioriterer den personlige kontakt og besøger derfor ofte vores kunder for at undervise og træne i vores produkter. Vi lægger en stor indsats i at tilbyde den bedst mulige og mest nøjagtige service til vores partnere i industrien samt vores kunder inden for hospitalbranchen.

Gitte Hald

Kontakt Gitte Hald

Tlf: +45 30 70 90 32

Mail: gh@haldconsulting.dk

Hald HR Consulting er et rekrutteringsbureau, som finder de bedste ledere, specialister samt kommercielle profiler til din virksomhed. Vi er specialister i værdibaseret rekruttering og opererer på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser. Uanset kompleksiteten af opgaven får I en løsning, som er målrettet jeres behov.

Hos Hald HR Consulting er vi behjælpelige, uanset om vi skal køre hele din rekrutteringsproces, eller du blot ønsker et stærkt kandidatfelt, som du selv kan arbejde videre med.

Ydelser

Rekrutteringsproces

Kandidatliste

Baggrundstjek

Digital annoncering

Outplacement

Talent & Lederudvikling

Test & Analyser

Om os

Hvem er vi

Privatlivspolitik

For kandidater

Kandidatdatabase

Gode råd til CV

Gode råd til jobsøgning

Ledige stillinger

Kontakt

Hald HR Consulting ApS
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR: 42511102

Tlf. +45 30 70 90 32
Mail: gh@haldconsulting.dk

Facebook Linkedin

© 2023 Hald HR Consulting | Design DEL2

Scroll to top
  • Rekruttering
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • Ledige stillinger
  • Personanalyse
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidater
    • Kandidatdatabase
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
  • Referencer
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om os
    • Hvem er vi?
    • Vores værdier og mission
    • Vores samarbejdspartnere
  • Blog
  • Kontakt os