Modul-System A/S søger én erfaren lagermedarbejder
Modul-System A/S er i vækst og har travlt på alle områder for at montere og servicere vores kunders efterspørgsel på vores indretnings- og styrings-løsninger. Løbende effektiviserer vi vores arbejdsgange og har brug for en dygtig og erfaren lagermedarbejder til at sætte styr på vores lager i Brøndby.
Hvis du har ambitionen om en lagerchef-rolle, hvor du stadig er en del af den daglige drift, og vil du gerne være en del af et stærkt team i en sjov hverdag, så er jobbet og Modul-System A/S helt sikkert noget for dig.
Modul-System A/S
Modul-System A/S er førende producent og leverandør af indretningsløsninger til servicebiler. Hovedkontoret ligger i Sverige og arbejder i eget navn og igennem samarbejdspartnere i mere end 50 lande verden over. I Danmark er Modul-System A/S repræsenteret i Brøndby og serviceres landsdækkende igennem samarbejdspartnere. På lageret i Brøndby supporterer og servicerer vi både kunder, salgsafdelingen og værkstedet.
Du kan læse mere her: www.modul.system.dk
Sammen leverer vi kundespecifikke indretningsløsninger og branchens bedste service for større kunder indenfor autoforhandlere, leasingselskaber og deres slutkunder.
Modul-System A/S tilbyder en udfordrende stilling i en sjov og fleksibel hverdag, hvor der hersker en uformel og sjov atmosfære, og hvor alle tager et ansvar for at sikre høj kvalitet og den gode kundeoplevelse. Der er en fri omgangstone og “værkstedshumor” i en til tider travl og hektisk dag med skarpe deadlines. Der er højt til loftet, hvor vi er ærlige og lærer af vores fejl. Til gengæld hjælper vi hinanden til at lykkes.
Jobbet
Vil du være med til at sikre effektiv drift, optimal lagerstyring og fortsat produktudvikling – og samtidig få gode muligheder for at påvirke både din hverdag og vores arbejdsgange?
Som vores nye medarbejder kommer du til at holde styr på vores lager, hvor du kommer til at:
- Stå for modtagelse, registrering og håndtering af indgående varer, herunder varemodtagelse og opdatering af lagerbeholdningsregistret
- Håndtere plukning, pakning og forsendelse af varer
- Sørge for organisering af varer på lageret for at sikre nem adgang og optimal lagerplacering
- Udføre regelmæssige lageroptællinger
- Pak, pluk og lagerregistrering i Microsoft Dynamics AX
- Dialog med transportører
- Med til at sikre et pænt ryddeligt lager
- Lettere montageopgaver i montageafdelingen
- Betjene kunder, som afhenter varer på lageret
- Vareopfyldning
- Truckkørsel
Forventninger
Vi forventer, at du er har solid erfaring inden for lagerarbejde. Du lægger vægt på detaljerne, kan overholde deadlines og forstår brugen af IT/scanner. Du er i besiddelse af kørekort samt truckkort.
Det vigtigste for os er, at du er engageret i dit arbejde og i din centrale rolle i vores samlede arbejdsflow. Du er god til både at arbejde selvstændigt med dine daglige opgaver, men også motiveret af at samarbejde og være den person, man har lyst til at gå til. Du evner at kommunikere på tværs af virksomheden og med både kunder og samarbejdspartnere. Du er stabil og engageret i dine opgaver og er i besiddelse af en positiv indstilling.
Udover den rette faglige baggrund, forventer vi, at du:
- Er fleksibel og i den grad mødestabil
- Er god til at overskue og have overblik over driften på lageret
- Er en dygtig, dynamisk og tilgængelig person
- Er struktureret og organiseret
- Har gode dansk- og engelskkundskaber
- Har gode IT-kompetencer, herunder forståelse for ERP (gerne AX, men ikke et krav)
Motiveres du af rollen som lagerchef, vil du på sigt kunne overtage ansvaret for følgende opgaver:
- Oplæring af nye medarbejdere
- Dokumentation af arbejdsgange og processer
- Effektivisering
- Ledelse af medarbejdere
Og vi forventer, at du har en vis grad af gennemslagskraft, evner at uddelegere og bidrager til den gode stemning på lageret.
- Et spændende arbejde hos en entreprenant og dynamisk virksomhed, hvor vi er omstillingsparate, ærlige og har hjertet på rette sted.
- Uformelt og hyggeligt, men stadig ordentligt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på det sociale.
- En fleksibel hverdag hos firmaet der har åbent dagligt fra 7-15:00 (14:30 om fredagen).
- Der tilbydes sundhedssikring, pensionsordning og frokostordning.
- En lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer.
Ansøgning og ansættelse
Du tilbydes et spændende arbejde hos en sjov og dynamisk virksomhed, hvor man er omstillingsparate, ærlige og har hjertet på rette sted. Du møder et uformelt og hyggeligt, men stadig ordentligt arbejdsmiljø, hvor der lægges vægt på det sociale.
Du tilbydes en attraktiv lønpakke, inkl. pensionsordning og sundhedssikring, massageordning, frugt, frokost og andre gode forhold i en virksomhed med sund økonomi og et rigtig godt arbejdsmiljø. Du får udleveret arbejdstøj.
Hvis stillingen har din interesse, bedes du ansøge via knappen “Søg stillingen” herunder.
For spørgsmål bedes du kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur på +45 24 88 85 97.
Tiltrædelse vil være hurtigst muligt og samtaler vil derfor blive afholdt løbende frem til, at stillingen besættes.