Skip to content
Linkedin Facebook

Tlf: +45 30 70 90 32

  • Ledige stillinger
  • Blog
  • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
  • RekrutteringExpand
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • PersonanalyseExpand
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidaterExpand
    • Bliv en del af vores database
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
    • Ledige stillinger
    • Jobagent
  • ReferencerExpand
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om osExpand
    • Hvem er vi?
    • Værdier og mission
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
Besat

Østdansk Landboforening søger Økonomikonsulent og revisorer

29. juni 202113. november 2021

Er work life balance vigtigt for dig? Vil du trives  med egen coach de første måneder af din ansættelse? Kan du lide at have travlt og samtidig kunne være noget for familie og venner? Er høj faglighed og kundetilfredshed vigtigt for dig? Vil du have stor indflydelse på din hverdag og gøre en stor forskel? Har du lyst til at udvikle dig selv fagligt og personligt i en virksomhed med højt til loftet? Så er du én af de 5 medarbejdere vi søger hos Østdansk Landboforening.

Østdansk Landboforening rådgiver og servicerer landmænd, gartnere og andre erhvervsdrivende i udvikling og drift af deres virksomhed fra A til Z gennem vores afdelinger for økonomi & regnskab, miljø & planteavl, ejendomshandel og jura. Vi er ambitiøse og udvikler forretningen ved at skabe værdi for vores kunder.

Vores rådgiverteam arbejder sammen om at optimere rådgivningen til den enkelte virksomhed. Vi er 47 medarbejdere med kontor i Rønnede. Foreningen har 420 aktive medlemmer og 1200 kunder. Vi er på en spændende rejse og har brug for dig.

Dine primære opgaver

  • Ansvarlig for egen kundeportefølje
  • Kvalitetssikring, afslutning og aflevering af skatteregnskab og årsrapport
  • Rådgivning inden for økonomi og regnskab
  • Mulighed for at løse specialopgaver afhængig af dine kompetencer eller ønsker om udvikling

Vores forventninger til dig

  • Du er uddannet cand. merc.aud, HD i regnskab, økonomistyring eller finansiering, agronom eller jordbrugsøkonom eller tilsvarende uddannelse
  • Har en høj faglighed, og gerne med 3-4 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Gerne kendskab til Ø90 og SUMMAX, eller blot interesse i at lære det
  • Gerne erfaring med andre økonomi- og regnskabssystemer
  • Du har erfaring med SKAT
  • Du har et digitalt mindset
  • Du er bruger af MS-Office Word og Excel og har flair for IT
  • Du har overblik og forretningssans
  • Du er god til at kommunikere og samarbejde
  • Du er en kompetent sparringspartner for både kunder og kolleger, og du evner at rådgive og vejlede
  • Du kender årshjulet og ved at en del arbejde foregår i foråret og giver lidt mere frihed hen over året

Som person er du typen, der tager initiativ, og som arbejder systematisk og kvalitetsbevidst med opgaverne og dine kunder. Du formår at sætte dig ind i komplekse opgaver på forholdsvis kort tid og kan begå dig på flere forskellige organisatoriske niveauer.  

Du skal ikke nødvendigvis kunne det hele fra starten. Har du den rigtige personlighed og motivation for jobbet, sørger vi for et skræddersyet uddannelsesforløb, og sikre at dine kompetencer og faglighed matcher vores og fremtidens behov.

Du kommer f.eks. fra anden landboforening, rådgivningsvirksomhed, revisionsbranchen eller andre brancher, hvor du har erhvervet de ønskede  kompetencer og erfaringer.

Skræddersyet on-boarding forløb

Vi ved hvad det kræver skifte job, og har derfor lavet et helt specielt on-boarding forløb, som bl.a. indeholder:

  • 1:1 Coaching – du får din helt egen coach som følger dig de første måneder
  • Ryste sammenarrangement for nyansatte
  • Brobygning mellem de ”gamle” og de nye i afdelingen 
  • Skræddersyet uddannelsesaktivitet, som klæder dig på til at varetage opgaverne hos os, og styrker dig i forhold til  kompetencer som efterspørges i fremtiden
  • Dygtiggøre dig  i forhold til den digitale udvikling i regnskab og revision
  • Uddannelse efter behov i Ø90 – som er vores regnskabssystem

Østdansk Landboforening tilbyder

Et spændende job, hvor du gør en forskel – i en vækstorienteret virksomhed, der giver gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Kulturen er kendetegnet ved et ærligt, kærligt, direkte og uformelt miljø, hvor vi alle tager ansvar og fokuserer på opgaven

Du tilbydes en god lønpakke og arbejdsvilkår med fleksibel arbejdstid, hjemmearbejdsdage og frihed under ansvar.

Vil du vide mere?

Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende. Skynd dig derfor at sende din ansøgning, da vi løbende indkalder til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Gitte Hald, Hald HR Consulting på +45 3070 9032.

Sådan søger du stillingen

Søg stillingen via linket hvor du også kan uploade din ansøgning og dit CV.

Søg stillingen

Vi glæder os til at høre fra dig!

Læs mere om Østdansk Landboforening på www.ostdansk.dk

Gitte Hald

Kontakt Gitte Hald

Tlf: +45 30 70 90 32

Mail: gh@haldconsulting.dk

Hald HR Consulting er et rekrutteringsbureau, som finder de bedste ledere, specialister samt kommercielle profiler til din virksomhed. Vi er specialister i værdibaseret rekruttering og opererer på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser. Uanset kompleksiteten af opgaven får I en løsning, som er målrettet jeres behov.

Hos Hald HR Consulting er vi behjælpelige, uanset om vi skal køre hele din rekrutteringsproces, eller du blot ønsker et stærkt kandidatfelt, som du selv kan arbejde videre med.

Ydelser

Rekrutteringsproces

Kandidatliste

Baggrundstjek

Digital annoncering

Outplacement

Talent & Lederudvikling

Test & Analyser

Om os

Hvem er vi

Privatlivspolitik

For kandidater

Kandidatdatabase

Gode råd til CV

Gode råd til jobsøgning

Ledige stillinger

Kontakt

Hald HR Consulting ApS
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR: 42511102

Tlf. +45 30 70 90 32
Mail: gh@haldconsulting.dk

Facebook Linkedin

© 2023 Hald HR Consulting | Design DEL2

Scroll to top
  • Rekruttering
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • Ledige stillinger
  • Personanalyse
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidater
    • Kandidatdatabase
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
  • Referencer
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om os
    • Hvem er vi?
    • Vores værdier og mission
    • Vores samarbejdspartnere
  • Blog
  • Kontakt os