Medical Scandinavia søger en Teknisk Designer med passion for projekt- og produktionsstyring
Har du erfaring med fremstilling af tekniske tegninger i AutoCad, og kan lide at følge processen fra tegning til produktet går afsted til kunden? Trives du i en varierende hverdag hvor to dage ikke er ens? Vil du være en del af et dedikeret team, hvor alle sætter en ære i at hjælpe vores kunder og levere den bedste service? Og kan du se dig i en nøgleposition, hvor du er tovholder på vores produktion og projekter? Så har du nu mulighed for, at komme med på en spændende rejse i en virksomhed hvor der er plads til selvstændighed, og hvor hver medarbejder selv definerer sin hverdag og tager ansvar.
Din arbejdsdag vil primært foregå på hovedsædet i Horsens, dog med mulighed for én ugentlig hjemmearbejdsdag.
Om Medical Scandinavia
Medical Scandinavia A/S leverer medicinsk og medico teknisk udstyr til offentlige såvel som private hospitaler og speciallæge klinikker i hele Danmark.
I samarbejde med danske og udenlandske leverandører tilbyder vi en række produkter inden for operations- og undersøgelseslamper, paneler og søjler, udstyr til sengestuer, medicinske gasser m.m.
På baggrund af vores mere end 40 års erfaring i branchen, bidrager vi med rådgivning og ekspertise om vores produkter. Vi hjælper også med montering og vejledning af både små og store projekter.
Vi har kontor, lager, produktion og showroom på adressen Kometvej 8D i Horsens – 5 minutters kørsel fra motorvejs frakørslen ved Horsens Syd. Her viser vi et udsnit af de produkter, som vi forhandler og har monteret på mange af landets hospitaler.
Vi er en virksomhed i udvikling og med kolleger spredt over hele landet. Vi er 23 medarbejdere, hvoraf 8 af os arbejder fast på hovedsædet i Horsens.
Dine opgaver omfatter bl.a.:
- Tekniske tegninger i AutoCad, både til intern produktion samt underleverandører
- Sikre, at alle tegninger overholder relevante standarder, regler og bestemmelser
- Produktion- og Projekt koordinering, bindeled mellem salg, indkøb, montage og produktion
- Planlægning af installationsopgaver i samspil med salg
Du bliver et centralt omdrejningspunkt i virksomheden, hvor du i tæt samarbejde med dine kollegaer og ledelse sikrer kvaliteten samt går foran i en forbedringskultur, der bidrager til løbende proces- og kvalitetsoptimeringer.
Hos os får du mulighed for at udvikle dine kompetencer i et miljø, hvor vi arbejder tæt sammen om at skabe succes. Du bliver en del af et engageret team, hvor vi løfter i flok, og gør en dyd ud af at planlægge vores opgaver og kommunikere disse internt såvel som eksternt.
Kvalifikationer
Vi søger en kandidat som har…
- Erfaring med AutoCad
- Kendskab til elkonstruktion – dog ikke et krav
- Erfaring fra en produktionsvirksomhed – dog ikke et krav
- Kommunikerer godt og sikkert i skrift såvel som i tale på dansk og engelsk
- Er en holdspiller og bidrager aktivt til produktivitet og trivsel i afdelingen
- Arbejder struktureret og har styr på detaljerne, hvilket er nødvendige forudsætninger i dit arbejde
- Ikke bange for at give en hånd med i perioder, hvor det er nødvendigt. Det kan f.eks. være forberedelse/ pakning af varer til installationsopgaver
- Erfaring med Microsoft Office pakke og trives med den digitale tidsalder
- Erfaring med ERP-system, Business central – dog ikke et krav
Vi er en virksomhed som vægter personlighed meget højt, og du skal ikke nødvendigvis kunne alt fra starten. Vi skal nok klæde dig på, hvor der er behov.
Personlige kvalifikationer
Som person er du kendetegnet ved et højt drive og en løsningsorienteret tilgang til tingene. Du er god til at planlægge, analysere og koordinere. Du er i stand til at overholde deadlines, arbejder proaktivt med fokus på løsninger og du får ganske enkelt løst dine opgaver. Du kan håndtere mange opgaver på én gang og trives i en hverdag, hvor du har forståelse for, at gode samarbejdsrelationer er en væsentlig forudsætning for succes i jobbet.
Vi tilbyder
Du kan se frem til at arbejde i et professionelt miljø med høj faglighed og et solidt fællesskab, hvor vi kombinerer ansvarlighed og målet om et højt serviceniveau til vores kunder. Vi giver alle en hånd med, hvor det er nødvendigt. Vi gør os umage for at sikre en høj kvalitet i vores opgaveløsning, og vi bruger hinanden til sparring. Vi har korte beslutningsprocesser og der er ikke langt fra tanke til handling. Din løn bliver fastsat efter kvalifikationer og inkluderer betalt pensionsordning, sundhedsforsikring, samt tandlægeforsikring.
Vil du vide mere?
HALD + ACTIO Consulting står for rekrutteringen, så tag endelig fat i rekrutteringspartner Gitte Hald på 30 70 90 32, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Vi indkalder løbende til samtale, så upload CV og gerne motiveret ansøgning via ”søg stillingen” nedenfor hurtigst muligt og senest den 12. oktober 2024.
Vi ansætter, når rette kandidater er fundet.
Vi ser frem til at høre fra dig.