Skip to content
Linkedin Facebook

Tlf: +45 30 70 90 32

  • Ledige stillinger
  • Blog
  • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
  • RekrutteringExpand
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • PersonanalyseExpand
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidaterExpand
    • Bliv en del af vores database
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
    • Ledige stillinger
    • Jobagent
  • ReferencerExpand
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om osExpand
    • Hvem er vi?
    • Værdier og mission
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
Besat

Købstædernes Forsikring søger salgschef til Jylland/Fyn

24. marts 202119. august 2021

Vil du med på vores spændende vækstrejse? Og brænder du for at skabe resultater med og igennem andre? Så er du den salgschef, vi søger!

Købstædernes Forsikring vokser på alle områder og har ambitionen om  at være blandt de bedste i branchen. Vi søger derfor en dygtig og erfaren salgsleder til at stå i spidsen for vores stærke salgsteam i området Jylland/Fyn. Et spændende, udfordrende og afvekslende job, hvor du vil være ansvarlig for et succesfuldt og velfungerende salgsteam bestående af 14 selvkørende, men også udviklingsorienterede erhvervsassurandører. Sammen skaber I rigtig stærke kunderelationer og gode resultater igennem salg af en bred vifte af forsikringer til erhvervskunderne.

Du bliver en del af ledelsen i et professionelt salgsteam. Hver dag gør du en stor forskel for dine kollegaer og jeres kunder, som den spillende træner. Du brænder for ledelse og ved, at de bedste resultater skabes igennem høj trivsel, personlig udvikling og et nærværende lederskab. Du sætter selv holdet og har ansvaret for, at de lykkes og trives.

Dit ansvarsområde

  • Ansvar for teamets samlede budgetindfrielse
  • Det daglige ansvar for assurandører i eget team med salgsudviklingsaktiviteter, sambesøg, opfølgning, tæt-på-ledelse og fokus på at skabe rammerne for både resultater og høj trivsel
  • Det fulde ledelsesansvar med planlægning, struktur, rekruttering, afvikling.
  • Eksekvering af virksomhedens tiltag i teamet og deltagelse i tværorganisatoriske projekter, udvikling af koncepter samt bidrage aktivt til styrkelsen af vores forretning
  • Du får ansvaret for partnerskaber for vores vigtige banksamarbejder i området, hvor dine evner som empatisk og forretningsorienteret forhandler er afgørende

Vi kan tilbyde dig

  • At være en del af en entreprenant kultur, hvor vi udvikler processer og forudsætningerne for at nå vores fælles mål
  • En afvekslende hverdag, hvor du selv planlægger dine opgaver ud fra de opstillede målsætninger for teamet.
  • At blive en del af et team, hvor de tætte relationer mellem dig, kollegaerne og kunderne er direkte medvirkende til fælles succes.
  • Aktiv sparring med Salgsdirektøren, som du refererer direkte til.
  • At blive en del af en ambitiøs og innovativ virksomhed i udvikling, med gode udviklingsmuligheder for dig som medarbejder, og hvor kundeoplevelsen og sund forretningsforståelse er i fokus.
  • En attraktiv lønmodel baseret på fast løn, tilskud til egen bil eller bilordning samt attraktiv pensionsordning.

Vi forventer, at du

  • Har mindst 3 års erfaring med salgsledelse og “hands on” ledelse af f assurandører – gerne fra både privat og erhverv.
  • At du besidder en god teoretisk viden inden for ledelse, og er forsikringsfagligt velfunderet, svarende til FOAK 4 på erhverv.
  • Har undervisningserfaring inden for salg, herunder kompetenceudvikling af sælgere.
  • Har et højt drive, er resultatorienteret uden at give slip på din empatiske lederstil.
  • Brænder for at yde excellent service, og ser det som din mission at yde den ekstra indsats for, at dit team altid når sine mål. Du går den ekstra mil for dit team og jeres kunder.
  • Er indstillet på rejseaktivitet og kørsel i hele DK, dog primært Jylland og Fyn.
  • Har stærke samarbejdsevner og er en dygtig coach – også på distancen.
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig forstår at med samarbejde og teamfokus, når vi længst.
  • Har en veludviklet forretningsforståelse og finder det naturligt at inddrage lønsomhedsbegreberne i det daglige arbejde.
  • Er løsnings- og mulighedsorienteret i både tanke og det daglige arbejde.

Om at arbejde i Købstædernes Forsikring

Vi er en ambitiøs og professionel virksomhed, der er i konstant udvikling.

Købstædernes Forsikring er ejet af kunderne, og vi har en stolt kultur med et ambitiøst udsyn. I dag er vi ca. 250 medarbejdere, men vi har vokseværk, fordi flere og flere kunder vælger at have deres forsikringer hos os. Vores hovedkontor ligger på Strandgade på Christianshavn, men vi har også kolleger, som sidder i Næstved, Odense, Aarhus og Aalborg.

For vores virksomhed og dermed vores kunder. Ambitionen er at skabe Danmarks bedste kundeoplevelse. For os er medarbejderne virksomhedens vigtigste ressource til at indfri vores ambitioner. Vi vil og kan gøre en forskel.

Du bliver en del af et ledelsesteam bestående af 5 salgschefer alle med reference til Salgsdirektøren. Vi arbejder mod samme mål, vi holder tæt kontakt med hinanden og er hinandens sparringspartnere. Og vi er der for vores medarbejdere, så vi sikrer, at de har de bedste betingelser for at kunne performe, udvikle sig og trives i jobbet.

Vi glæder os til at høre fra dig

hald hr consluting logo

ACTIO Consulting og Hald HR Consulting varetager rekrutteringsprocessen, og ansøgninger vil blive læst løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Louise Buur på tlf. 24 88 85 97, mail lb@actio-consulting.dk eller Gitte Hald på tlf. 30 70 90 32, mail gh@haldconsulting.dk

Søg jobbet hurtigst muligt og senest den 24. april 2021. Vi forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Søg stillingen
Gitte Hald

Kontakt Gitte Hald

Tlf: +45 30 70 90 32

Mail: gh@haldconsulting.dk

Hald HR Consulting er et rekrutteringsbureau, som finder de bedste ledere, specialister samt kommercielle profiler til din virksomhed. Vi er specialister i værdibaseret rekruttering og opererer på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser. Uanset kompleksiteten af opgaven får I en løsning, som er målrettet jeres behov.

Hos Hald HR Consulting er vi behjælpelige, uanset om vi skal køre hele din rekrutteringsproces, eller du blot ønsker et stærkt kandidatfelt, som du selv kan arbejde videre med.

Ydelser

Rekrutteringsproces

Kandidatliste

Baggrundstjek

Digital annoncering

Outplacement

Talent & Lederudvikling

Test & Analyser

Om os

Hvem er vi

Privatlivspolitik

For kandidater

Kandidatdatabase

Gode råd til CV

Gode råd til jobsøgning

Ledige stillinger

Kontakt

Hald HR Consulting ApS
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR: 42511102

Tlf. +45 30 70 90 32
Mail: gh@haldconsulting.dk

Facebook Linkedin

© 2023 Hald HR Consulting | Design DEL2

Scroll to top
  • Rekruttering
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • Ledige stillinger
  • Personanalyse
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidater
    • Kandidatdatabase
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
  • Referencer
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om os
    • Hvem er vi?
    • Vores værdier og mission
    • Vores samarbejdspartnere
  • Blog
  • Kontakt os