Skip to content
Linkedin Facebook

Tlf: +45 30 70 90 32

  • Ledige stillinger
  • Blog
  • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
  • RekrutteringExpand
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • PersonanalyseExpand
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidaterExpand
    • Bliv en del af vores database
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
    • Ledige stillinger
    • Jobagent
  • ReferencerExpand
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om osExpand
    • Hvem er vi?
    • Værdier og mission
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
Besat

Er du Modul-Systems nye bogholder?

26. november 202026. marts 2021

Modul-System søger en erfaren Bogholder, som både kan og vil stå for den daglige økonomi. Modul-System A/S er i vækst og søger en erfaren Bogholder, der vil og kan holde styr på alle aspekter af regnskabsafdelingen. Kunne du tænke dig at blive en del af et stærkt team i en sjov hverdag, så er jobbet noget for dig.? Så læs med her…

STILLINGEN ER BESAT

Om stillingen

Vi tilbyder en spændende hverdag, hvor du som Bogholder selvstændigt varetager vores bogholderi samt løn og personaleadministration. Du spiller en vigtig rolle i vores Back Office team, hvor du får gode kolleger, en chef, der er til at tale med, stor frihed til at tilrettelægge dit eget arbejde, godt humør og masser at lave.

Dine primære opgaver bliver:

  • Udarbejdelse af lønninger (Danløn) og lønadministration
  • Bogføring, finans, debitorer, kreditorer, rejseafregning
  • Indlægge betalinger i bank
  • Afstemning af moms, lønninger, bank, debitorer og kreditorer
  • Indberetning af moms og afgifter
  • Månedsafslutning
  • Fakturering, efterlysninger af indbetalinger, rykkere og kontoudtog
  • Klargøring til revision
  • I/C transaktioner fra Sverige
  • Opdatering af anlægskartotek/afskrivninger (bogføringsdelen)
  • Procesoptimeringer
  • Ad Hoc HR-relaterede opgaver

Om dig

Du er vant til en til tider hektisk hverdag, men hvor du nyder at være en del af et fællesskab og en større sammenhæng, hvor vi alle sammen byder ind og hjælper hinanden med at lykkes. Du kan lide at bidrage til en god stemning på kontoret og du er ikke ”bange” for en sjov bemærkning og en (k)ærlig værkstedshumor.

Du værdsætter og mestrer detaljer, har overblik, arbejder målrettet og kvalitetsbevidst samt demonstrerer fleksibilitet og robusthed. Så er du lige dén, vi leder efter.

Vi lægger vægt på, at du

  • har en relevant uddannelse
  • har en høj faglighed og gerne med 3-4 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • mestrer Excel på højt niveau gerne erfaring med Dynamics AX og generelt har flair for IT
  • har erfaring med SKAT
  • har sans for både forretning, kunder og samarbejde
  • har let til smil – selv i pressede situationer
  • kan lide at finde løsninger frem for at problematisere
  • har et veludviklet servicegen og giver en hånd af egen vilje, når noget eller nogen trænger
  • arbejder selvstændigt og struktureret
  • kan lide at tage medansvar for helheden.

Om os

Modul-System A/S er førende producent og leverandør af indretningsløsninger til servicebiler. Hovedkontoret ligger i Sverige og arbejder i eget navn og igennem samarbejdspartnere i mere end 50 lande verden over. I Danmark er Modul-System A/S repræsenteret i Brøndby og servicereres landsdækkende igennem samarbejdspartnere. På kontoret i Brøndby er vi 20 medarbejdere i alt i henholdsvis salg, kundeservice, administration og værksted med montage og lager.

Det praktiske

Du tilbydes en attraktiv lønpakke, inkl. pensionsordning, massageordning, frugt, frokost og andre gode forhold i en virksomhed med sund økonomi og et rigtig godt arbejdsmiljø.

Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi aftaler en individuel lønpakke efter kvalifikationer.

Tiltrædelse 1. marts 2021 eller før. Vil du høre mere om stillingen, kan du kontakte rekrutteringskonsulent, Louise Buur på tlf.: 24 88 85 97

Ansøgningsfrist 17. december, men vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning med CV. Søg via nedenstående link.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Søg stillingen
Gitte Hald

Kontakt Gitte Hald

Tlf: +45 30 70 90 32

Mail: gh@haldconsulting.dk

Hald HR Consulting er et rekrutteringsbureau, som finder de bedste ledere, specialister samt kommercielle profiler til din virksomhed. Vi er specialister i værdibaseret rekruttering og opererer på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser. Uanset kompleksiteten af opgaven får I en løsning, som er målrettet jeres behov.

Hos Hald HR Consulting er vi behjælpelige, uanset om vi skal køre hele din rekrutteringsproces, eller du blot ønsker et stærkt kandidatfelt, som du selv kan arbejde videre med.

Ydelser

Rekrutteringsproces

Kandidatliste

Baggrundstjek

Digital annoncering

Outplacement

Talent & Lederudvikling

Test & Analyser

Om os

Hvem er vi

Privatlivspolitik

For kandidater

Kandidatdatabase

Gode råd til CV

Gode råd til jobsøgning

Ledige stillinger

Kontakt

Hald HR Consulting ApS
Bækkeskovvej 5
2665 Vallensbæk Strand
CVR: 42511102

Tlf. +45 30 70 90 32
Mail: gh@haldconsulting.dk

Facebook Linkedin

© 2023 Hald HR Consulting | Design DEL2

Scroll to top
  • Rekruttering
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Digital annoncering
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • Ledige stillinger
  • Personanalyse
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetenceanalyse
  • For kandidater
    • Kandidatdatabase
    • Gode råd til CV
    • Hjælp til CV og ansøgning
    • Kom i mål med din jobansøgning
  • Referencer
    • Hvad siger kunderne
    • Kandidaternes oplevelser
    • Besatte stillinger
  • Om os
    • Hvem er vi?
    • Vores værdier og mission
    • Vores samarbejdspartnere
  • Blog
  • Kontakt os