Fortsæt til indhold
LinkedIn Facebook

Tlf: +45 30 70 90 32

  • Ledige stillinger
  • Blog
  • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
  • RekrutteringUdvid
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • PersonanalyseUdvid
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetence analyse
  • Salgscoaching
  • For kandidaterUdvid
    • Ledige stillinger
    • Kandidatbasen
    • Karrierematch
    • Gode råd til CV og ansøgning
    • Jobagent
  • ReferencerUdvid
    • Hvad siger kunderne
    • Hvad siger kandidaterne
    • Besatte stillinger
  • Om osUdvid
    • Hvem er vi?
    • Værdier og mission
    • Samarbejdspartnere
    • Kontakt os
Hvid Hald HR Consulting logo
Besat

Er du klar til at gøre en forskel i den grønne omstilling?

25. juli 202425. september 2024

Glostrup Forsyning søger en skarp Administrativ Assistent, som har styr på bogføring og afstemning af konti, og som brænder for at levere fremragende kundeservice.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er 447749338_902773631862263_5797686833640921886_n.jpg

Er det dig, vi søger?

Hvis du har erfaring med bogføring og afstemning, og hvis du elsker at skabe en god oplevelse for kunderne – både på telefon og mail – så er det måske dig, der skal blive en del af vores team!

Hos Glostrup Forsyning er vi passionerede omkring den grønne omstilling og arbejder aktivt på at forbedre vores affaldssortering og fjernvarme. Vi er et lokalt forsyningsselskab med 35 dedikerede medarbejdere, der hver dag sørger for drikkevand, fjernvarme, spildevand og affaldshåndtering i Glostrup Kommune. Vores kontor ligger tæt på S-toget, så du kan nemt komme til og fra arbejdet.

Du kan læse mere om os her

Hvad indebærer jobbet?

Du bliver en del af vores lille, men effektive kundeservice- og salgsteam på fire personer. Her vil du referere til teamlederen og arbejde tæt sammen med de øvrige 10 kolleger i administrationsafdelingen. Din hverdag vil være fyldt med en blanding af opgaver – fra dybdegående administrative opgaver til at håndtere kundehenvendelser med et smil.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Besvare kundehenvendelser og oprette nye kunder
  • Køre regninger i forbrugsafregningssystemet KMD Easy
  • Håndtere affaldskunder i Renoweb
  • Afstemme og bogføre i Navision
  • Udarbejde flytteopgørelser
  • Udføre intern kundeservice
  • Løse receptionistopgaver og bestille varer

Hvad skal du kunne?

Vi ser gerne, at du har erfaring fra en lignende rolle og flair for IT. Kendskab til KMD-systemer, Renoweb og Navision er en fordel, men bestemt ikke et krav. Det vigtigste er, at du har erfaring med bogføring og afstemning.

Som person er du:

  • Selvstændig, struktureret og god til at overholde deadlines
  • Nysgerrig og trives med at lære nyt
  • I stand til at håndtere mange opgaver samtidig
  • Serviceminded
  • Taler og skriver dansk

Du behøver ikke at have alle færdigheder fra start – vi sørger for en grundig onboarding. Det vigtigste er, at du har en positiv indstilling og vilje til at lære.

Vi tilbyder:

  • Et dynamisk arbejdsmiljø med gode kolleger
  • En varieret hverdag med forskelligartet opgaver
  • Fleksible arbejdstider og en sundhedsforsikring
  • Betalt frokost
  • Løn og pension i henhold til KL overenskomst
  • Muligheder for faglig og personlig udvikling

Vil du vide mere?

HALD + ACTIO Consulting varetager rekrutteringsprocessen, så har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Gitte Hald på 3070 9032 eller på mail gh@haldconsulting.dk.

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når rette kandidat er fundet.

Søg stillingen via “søg stillingen” hvor du også kan uploade dit CV og evt. ansøgning.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Søg stillingen

Kontakt Gitte Hald

Tlf: +45 30 70 90 32

Mail: gh@haldconsulting.dk

Hald HR Consulting er et rekrutteringsbureau, som finder de bedste ledere, specialister samt kommercielle profiler til din virksomhed. Vi er specialister i værdibaseret rekruttering og opererer på tværs af brancher og virksomhedsstørrelser. Uanset kompleksiteten af opgaven får I en løsning, som er målrettet jeres behov.

Hos Hald HR Consulting er vi behjælpelige, uanset om vi skal køre hele din rekrutteringsproces, eller du blot ønsker et stærkt kandidatfelt, som du selv kan arbejde videre med.

Rekruttering

Rekrutteringsproces

Kandidatliste

Outplacement

Talent & Lederudvikling

Baggrundstjek

Om os

Hvem er vi

Privatlivspolitik

For kandidater

Ledige stillinger

Kandidatbasen

Karrierematch

Gode råd til CV og ansøgning

Kontakt

Hald HR Consulting ApS
Postparken 58
2770 Kastrup
CVR: 42511102

Tlf. +45 30 70 90 32
Mail: gh@haldconsulting.dk

Facebook LinkedIn

© 2025 Hald HR Consulting | Design DEL2

  • Rekruttering
    • Rekrutteringsproces
    • Kandidatliste
    • Outplacement
    • Talent og Lederudvikling
    • Baggrundstjek
  • Personanalyse
    • Test og analyse
    • Adfærdsanalyse
    • Erhvervsrettede test
    • Team-analyse
    • Salgs- og kompetence analyse
  • Salgscoaching
  • Ledige stillinger
  • For kandidater
    • Kandidatbasen
    • Karrierematch
    • Gode råd til CV og ansøgning
    • Jobagent
  • Referencer
    • Hvad siger kunderne
    • Hvad siger kandidaterne
    • Besatte stillinger
  • Om os
    • Hvem er vi?
    • Vores værdier og mission
    • Vores samarbejdspartnere
  • Blog
  • Kontakt os