Digital annoncering
Målret dine stillingsopslag til de rette kandidater
Vil du selv står for din rekruttering, skal du sikre dig et godt kandidatfelt af både aktive og passive jobsøgende.
De aktive jobsøgende kan du komme i kontakt med via de forskellige jobportaler. De søger aktivt job, da de ønsker at komme videre i deres arbejdsliv.
De passive jobsøgende er en helt anden sag. De passive jobsøgende sidder allerede i gode jobs, og har højst sandssynligt ikke tænkt sig at søge væk fra nuværende arbejdsgiver…..med mindre noget rigtig spændende dukker op.
Vi har i samarbejde med JobHub adgang til store mængder data, som betyder at du kan målrette dit stillingsopslag til 9 overordnede målgrupper som er:
- IT
- Ingeniør og Teknik
- Social, Sundhed og Undervisning
- Produktion, Håndværk og Transport
- HR, Finans, Økonomi og Administration
- Service, Detail og Restauration
Stillingsopslaget bliver vist som banner i 3-5 forskellige formater og bliver vist på de 100 mest læste medier i Danmark.
Er du blevet nysgerrig eller blot vil have lidt gode råd i forhold til de passive jobsøgende, så giv os et uforpligtende kald på +45 3070 9032 .
Kontakt os i dag for en uforpligtende snak
Du er måske også interesseret i
Rekrutteringsproces
Find det bedste match mellem din virksomhed og drømmekandidaten, så I kan fokusere på kerneforretningen.
Talent & Lederudvikling
Sådan sikrer I, at medarbejderne bevarer arbejdsglæden, høj motivation og bliver ved med at performe.
Outplacement
Et outplacementforløb skaber stor værdi for alle parter og har for mange været en god investering.